Vandaag is er tussen 10 en 12 uur EXTRA onderhoud gepland voor de personeelsapp. De app is dan tijdelijk niet bereikbaar maar we gaan er vanuit dat alle problemen daarna structureel zijn opgelost.
Mocht je na 12 uur nog wel problemen hebben met inloggen dan is het advies om de app hard te sluiten en dan opnieuw in te loggen.
Goedemiddag,
Het probleem met de personeelsapp op de iOS is achterhaald. Het probleem zit hem in de instelling van "badges tonen" in de app instellingen.
Als je deze UIT hebt staan dan blijft het rooster draaien en laadt de pagina niet. We gaan dit oplossen maar voor nu is de work-around dat men op de telefoon bij Instellingen- KV Personeel- Meldingen de Badges melding aan moet zetten.
Zodra dit is aangezet laadt het rooster weer! Wij gaan er ondertussen voor zorgen dat het structureel wordt opgelost!
Helaas krijgen we van een aantal klanten nog terug dat er gebruikers zijn met een iPhone die nog steeds problemen ondervinden met het laden van de agenda en het rooster in de personeelsapp.
Mochten er nog gebruikers zijn die dit probleem bij jullie melden dan ontvangen wij graag de volgende informatie zodat we dit gericht kunnen onderzoeken:
- Naam gebruiker en het emailadres
- iPhone type
- iOS versie
De problemen zouden nu moeten zijn opgelost.
Mocht iemand de eerste keer nog traagheid ervaren met inloggen dan is dus het advies om de app hard af te sluiten en opnieuw in te loggen maar dan zou het ook echt weer allemaal moeten werken.
Bedankt voor jullie geduld!
Vandaag zal er tussen 10 en 12 uur extra gepland onderhoud plaatsvinden voor de personeelsapp. De app is dan tijdelijk niet bereikbaar. Na dit onderhoud zouden alle problemen structureel opgelost moeten zijn.
Mocht je na 12 uur nog een probleem ondervinden met inloggen dan is het advies om de app hard te sluiten en opnieuw in te loggen.
Helaas melden sommige klanten nog steeds problemen met de Kidsvision Personeelapp. Wij gaan dit weer afstemmen met de app-bouwer.
De notificaties worden weer verstuurd. Het issue is verholpen.
Helaas blijkt het issue toch niet volledig te zijn opgelost.
Op dit moment worden notificaties vanuit KidsVision niet verstuurd naar de personeelsleden. Gillz heeft dit issue op dit moment in behandeling en we houden je via deze pagina op de hoogte.
Het issue is nu volledig opgelost.
De storing is verholpen. Bij het aanmelden in de app dien je opnieuw je inloggegevens in te voeren. Het inloggen zal de eerste keer wat meer tijd in beslag nemen.
Gillz is op dit moment druk bezig met een oplossing, maar het duurt helaas langer dan gehoopt. Zodra het probleem is opgelost, laten we het weten.